Epäjärjestys järjestäytyy

/
2 Comments
Joku tarkkasilmäinen ehkä jo huomasikin, että nyt on sivujen ulkoasu jälleen vaihtunut ja tällä kertaa osa teksteistä kadonnut. Miksi näin on käynyt? Vastaus on selvä, mä oon pitkän harkkinan tuloksena päättäny rajata Epäjärjestyksen aiheet pelkästään taiteeseen (lue: piirtäminen ja valokuvaus), joten poistin kaikki tekstit, jotka sivuavat aihetta. Uutta blogiakaan en vaivautunut vääntämään, sillä pidän tämän nykyisestä nimestä enkä halunnut jättää tätä nimeä käyttämättä; tavallaan kans koen nimen sopivan piirrustuksille ja muulle.

Piirtäminen jäänyt vähemmälle?

Lähiaikoina en kovinkaan ahkerasti ole piirrellyt, sillä koulu on vienyt kiitettävästi aikaansa, eikä ole Osu!:kaan jättänyt minua raukkaa rauhaan. 
Niille, jotka eivät Osu!:a tiedä, niin se on rytmipeli, jossa on tarkoituksena painaa oikeaa numeroa oikeaan aikaan. Kuulostaa ehkä tylsältä, mutta onnistuneesti se on mun mielenkiinnon saanut piirtämisestä ;D

 

Näin loman alettua luulisi myös, että mulla olisi enemmän aikaa piirtää, mutta ehei. Osun lisäksi mun kimppuuni hyökkäsi uusi häiriö; k-draama nimeltä Faith. 24 jaksonen sarja söikin alkulomasta lähes kaiken aikani ja koska pidin kyseistä ohjelmast sen verran paljon, aion katsoa sen uudestaan. 


Jotta pysytään asiassa

Onnistuneesti mä sivuan jo teoriassa ensimmäisessä postauksessa blogin aihetta. Tämän vuoksi annan teidän ihmisten katsottavaksi muutaman valmiin työn, jota olen tässä pikkuhiljaa työstänyt.



Mä en tällästä koiraa olisi oikeastaan lähtenyt työstämään, mutta kaveri pyysi tämän tekemään tilaustyönä ja koska mulla on aina tarvetta muutamalle lisä eurolle, niin enhän minä voinut kieltäytyä! :D  Oon tyytyväinen, kuinka tää työ onnistu, sillä edellinen saman rotuinen koira ei onnistunut todelaakaan yhtään näin hyvin.

Tulevaisuudesta sen verran, että kunhan saan taas vähän motivaatiota kasaan, niin multa löytyy keskeneräisenä muutama työ, joita olisi taas tarkoitus jatkaa paremmalla ajalla ja motivaatiolla (:



2 kommenttia:

  1. Haastoin sinut! :)

    http://imdifferenthanyou.blogspot.fi/2012/12/haaste.html

    VastaaPoista

Sisällön tarjoaa Blogger.