Haaste

/
3 Comments
Minut on haastettu tekemään tämä! O:


Säännöt.


  • Kerro 11 asiaa itsestäsi.
  • Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
  • Keksi 11 uutta kysymystä.
  • Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa. Pft. I'm way too lazy to do that ㅎㅅㅎ
  • Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.

Kymmenen ja yksi faktaa minusta.

  1. Tää on kolmas kerta, ko teen tän haasteen - ensimmäistä kertaa suomeksi tosin.
  2. Osaan tavallaan piirtää myös vasemmalla kädellä.
  3. Harrastin noin ½ - 1 vuotta kendoa.
  4. En osaa vieläkään kuukausia englanniksi, vaik onhan tota englantia tullu luettua useampi vuosi..
  5. Mun parhaat kaverit ei asu 200km säteellä ja niistä vain yksi asuu edes Suomessa.
  6. Mä oon syksy-ihminen. 
  7. Teen vähemmän virheitä ko kirjotan englanniks. Kirjotan myös englantia suomea nopeammin.
  8. Oon viidestä sisaruksesta nuorin.
  9. Jos mä saisin valita, ni muuttaisin Englantiin.
  10. Mulla on tapana heitellä englanninkielisiä sanoja/lauseita puheen sekaan.
  11. Mun äidinkielen osaaminen on todella _huonoa_.

Haastajan kysymykset.


Suosikki eläimesi?

Well this is simple. Hevonen. Hevosten lisäks pidän myös kissoista ja karhuista. Karhut on ihania ♥

Pidätkö koulusta?

Oikeestaan joo. Koulusta saa kivaa rutiinia elämään ja näin. Niistä läksyistä mä en sitten niinkään välitä.

Oletko tyytyväinen elämääsi?

Koska me eletään materialistisessa yhteiskunnassa, en usko kenenkään olevan suoranaisesti tyytyväinen elämäänsä - aina ois kiva saada noi uudet kengät jnejne.

Miten vietät vapaa-aikaasi?

Koneella pelaten, kdraamaa töllöttäen ja piirtäen. Satunnaisesti piirrän paperille ja käyn tallilla. Joka ilta on myös pakko päästä lenkille (:

Odotatko jo kesää?

Lomaa odotan, lämpöä en niinkään.

Suosikki musiikkisi?

Kpop menee kaiken edelle. Tosin myös instrumentaalinen ja länsimainenki poppi menettelee. Kaikki teknojumputus on kans kivaa C:

Suosikki elokuvasi?

Sad story bro. Mä en kato elokuvia, joten tähän mä en osaa vastat

Tärkein asia elämässä?

Näin filosofisesti ajateltuna voidaankin miettiä, että mitä käsite tärkein tarkalleen ottaen tarkoittaa? Onko se se asia, joka motivoi eniten, se jota en halua menettää vai se jota en halua rikkoa, vai onko tärkein käsitteenä universaali vai vain ihmisen tapa luokitella todellisuutta? ㅎㅅㅎ. Mä en oikeesti osaa vastata tämmösee. Mulle on monta tärkeetä asiaa.

Mitä harrastat?

Piirtäminen, valokuvaus, iltaset kävelyt ja tallilla pyrin käymään väh. kerran viikkoon. Näin talvella tosin jäänny vähäiseksi isän työvuorojen vuoksi :c

Onko sinulla lemmikkejä?

No on meillä kaks koiraa, mutta kumpakaan niistä ei oo mun nimissä, enkä mä tee niitten kanssa mitään.

Mitäs tykkäsit haasteesta?

No vähän tylsähän tää oli, kun kummiskin kolmas kerta oli..

11 kysymystä.

1-2. Onko sinulla jota kunnioitat? Jos on, niin miksi kunnioitat juuri häntä?
3. Jos voisit puhua mitä tahansa kieltä sujuvasti, minkä kielen valitsisit?
4. Mikä on eniten käytetyin nettisivu koneellasi?
5. Mitä kappaletta kuuntelet tällä hetkellä?
6. Mikä on viimeisin asia, jonka ostit?
7. Suosikki värisi?
8. Ensimmäinen esine vasemmalla puolellasi?
9. Jos lähtisit nykyisestä kohdastasi kolme askelta vasemmalle ja siitä vielä kaksi askelta eteenpäin, mihin päätyisit?
10. Jos saisit valita, olisitko taululiitu vai -sieni?
11. Jos teillä on perheessä lemmikkejä niin mitkä niiden viralliset nimet ovat?

Haastan.

Koska mä en jaksa heittää tätä varsinaisesti kellekkään, niin haastan kaikki, jotka tän luki! Jos joku tän tästä tekee, niin saa heitellä linkkejä - mie mieluusti lukisin niitä (:


Huomasko kukaan, kuika mä ovelasti heitin kaks piirrustustakin mukaan! Se kendo-kuva on muuten vuodelta 2010 @_@



3 kommenttia:

Sisällön tarjoaa Blogger.