Kasa tuhruja

/
0 Comments
Miksen mä oo taaskaan yllättyny, et täs postauksessa meni näinki kauan... Suunnitelin postaavani heti silloin, ko sain ekan piirustuksen valmiiks, mutta huppista keikkaa! Mä unohin! =___=
No, tämän vuoksi mulla on tarjota teille 5 uutta piirustusta, joista kahdesta löytyy jopa videot youtubesta! 


Tämä työ oli siis kaverini serkun hevosesta. Ikinä en ole kyseistä hevosta livenä nähnyt, mutta kaverin näyttäessä kuvia tästä, täytyy sanoa, että harvoin näkee näin sympaattista kaveria!
Ikinä en muuten oo ton väristä hevosta tehny. Oli jännä kokemus :''D





 Tämä kuva tuli siis yhdelle virtuaalikaakille. Eipä tästä kai muuta voi sanoa, kun etten ole russeja piirtäny.
Tässä mä kans käytin grayscale tekniikkaa, missä työskennellään siis tosissaan ensin harmaan sävyillä ja lopuksi kuva väritetään (:


Tää on yksinkertasesti vaan tietokoneella väritetty versio siitä mun lyijärityöstä. 
Ei todellakaan mun onnistuinpia saatikka suosikki töitä :/
Mulla on muuten joku juttu noitten ihmisten kasvojen kanssa. Mä piirrän suhteellisen paljo ihmisiä, mut silti mä aina mokaan ratsastus/ajokuvissa ihmiset. Wth is this D:


Tästä piti tulla hieno. Mä kyllästyin ton turkin kanssa.. Oikeestaan mulle käy aina niin turkkien kans; liikaa pikkutarkkaa hommaa. Ei ol mun juttu :''D
Ja huomatkaa! Se ei ole hevonen!! Oon tehny historiaa! Jotai muutako hevosia! :'''''D
Tänkin tein grayscale -tekniikalla (:


Tän olemassa oloo mä en ees muistanu.. Mä ilmiselvästi piirrän ihan likaa, kun en kerran muista kaikkia töitä jotka oon saannu valmiiks =__=
Tää meinas kylläki jäädä monee otteesee kesken. Tässä on joku juttu, minkä vuoks en tästä kauheemmin tykkää, mut toivottavast tää jonku mielestä on kiva ;-;


Ei kommentteja:

Sisällön tarjoaa Blogger.