/
1 Comments
Hola!

Pitkästä aikaa pukkaa uutta postausta!
Tosin, enpä ole mitään uutta ja upeaa ole oikeastaan saannut aikaiseksi, joten eipä ole ollut aiheitta postatakkaan + oon melko huono tekemään postauksia yhden kuvan vuoksi, varsinkaan, jos siitä ei löydy tekovaiheita. Joten nyt mulla on pistää näytille jopa kolme uutta kuvaa, joista yhdestä nappasin muutaman välivaiheenkin talteen!




Kunnian olla ensimmäinen sai tämä vanhin kuva näistä kolmesta. 
Omasta mielestä harja on onnistunut erityisen hyvin, varsinkin kun mulla on useasti ongelmia harjojen toteutuksessa. Tausta sen sijaan on todella nopeasti tehty ja sen näköistä on jälkikin. Mutta kaipa se on edistystä, että sen itse vaivauduin tekemään valokuvan käyttämisen sijaan!



Tämän kaltaiset kuvat ovat harvinaisuuksia minun tekeminä kahdesta syystä:
1. Siinä ei ole yhtäkään hevosta
2. Se on maisema.
En äkkiseltään muista piirtäneeni aikaisemmin yhtäkään maisemaa, joten olen hieman ylpeä kuvasta c:



Viimeisenä esille pääsee ehkä hieman laiskasti toteutettu kuva. Tästä löytyy muutama tekovaihe:






Toivottavasti mulla olisi ensi kerralla tarjota jotain vähä panostetumpia töitä (:




1 kommentti:

Sisällön tarjoaa Blogger.