Piirtoprojektia - jälleen

/
2 Comments
Mun käteen koskee..
Sen siitä saa, ko tappelee pikkutarkan piirustuksen kanssa. Oma moka.
No anycase, postaan nyt tänne vaihe-vaiheelta kuvasarjan mun uusimmasta piirustuksesta, johon tuhraantu laittoman paljo aikaa :'D


Elikkä. Homma alotettiin piirtämällä luonnos. Kokeilin ekaa kertaa piirtää ruudukon kanssa, joka ei  ollu ihan nii helppoa ko oletin xD
Toi näyttää muuten aasilta tossa vaiheessa...


"Luonnoksen" jälkeen pläntättiin perusvärit kuvioineen.


Sitte lisättii perusvaloja ja -varjoja.

Silmä täs vaiheessa kehiin, samoin turvan varjostuksen alotus.

Lisää varjoja~

Ja lisää varjoja ja valoja.

Ja koska varjot ja valot on niin kivoja, niin vielä vähän lisää varjoja ♥


Ja mä meinasin luovuttaa täs vaiheessa...


... mut en mä sitte luovuttanukkaa, vaa lisäsin varjoja ja valoja!

Ja yllätys! Lisää valoja ja varjoja!!

Ja taas niitä iän ikusia valoja ja varjoja. Ja katos! TAIVAS O_O

Lopulta sain turkin värit valmiiks. Ei enää valoja ja varjoja!

Alotin harjan tekemisen.
Tälläin siitä sitten lopulta tuli c:


Ei mulla täl kertaa muuta. Kiitti moi! :'D






Mulla on muuten tosi ahas tää blogin tekstikenttä.. Pitäsköhän asialle tehä joskus jotaki...ㅎㅅㅎ


2 kommenttia:

Sisällön tarjoaa Blogger.