Pitkästä aikaa kirjoittelen~

/
0 Comments
Kauhia ko minä en ikinä muista kirjotella tännekkään mitään. Mutta laatu pituus korvaa postausten nopeuden, eikö? C:

Tässä on tapahtunut suhteellisen paljon sitten viime postauksen. Kemian uusinnassa on käyty - ja mä jopa oikeasti luin ihan hirveästi siihen uusitaan. Muistaakseni lähemmäs 4h päivän aikana yritin saada päähäni kemian mikromaailman asioita. Ei ollu kovin helppoa ja perjantai-iltapäiväl mä en yksinkertasesti jaksanu lukea pätkääkään. Tehtäviä tehessä pieninki virhe aiheutti itkukohtauksen, joten jätin sitte viimiset päivät ennen uusintaa lukematta. Nyt sitten niitä tuloksia odotellessa. Arvioinnin piti olla 21.6, mutta sivut, josta tulokset voisin nähdä, ei ole toiminnassa.

Seuraava merkittävä asia mun lomaan on kesätyöt. Sain kahden viikon työurakan vanhainkodista vanhusten ulkoiluttajana. Ihan mukavaa hommaa, erityisesti homman helppous mielyttää. Mut täytyy kyl sanoa, että koska mä oon ujo, enkä pidä keskustelun alottamisesta, ni mulla on vähä ongelmia siellä. Taino ei mitää merkittävää ongelmaa, mut mä en uskalla mennä omatoimisesti puhumaa kellekkään.. Onneks osa niist vanhuksista alottaa ite keskustelun ja pitääki hyvin keskustelua yllä. Ja onhan niillä osalla ihan kivatkin jutut (:
Kyl toi homma sillai kyl pistää miettimää, että mitäs, kun se olenkin minä, jota nuoret käyvät pyörätuolissa lenkittämässä tai pahimmassa tapauksessa olisinkin vanhana niin huonossa kunnossa, että edes vessaan en ilman apua pääsisi. Jotenki se ajatus kauhistuttaa.

Kolmanneksi. Mä oon itestäni ylpeä. Sain raahattua itteni pitkästä aikaa tallille - eikä kaduta yhtään! Ratsastaa mä en saa tällä kysesellä tallilla, mutta ihan mieluusti mä siellä ilmaseksikin auttelen - näin mä saan oppia erilaisesista hevosista, varsinkin ko kyseessä on noin parinkymmenen hevosen ravitalli. Täl samasella tallilla on kolme orivarsaa, jotka on kaikki ihan syötävän sulosia. Ei sillä, en mä kyllä niitä söis.. Mistäköhän toi 'syötävän sulonen' sanontaki tulee; ei siin oo mitään järkeä - jos joku on sulonen, sitä tuijotetaan, ei syödä ㅎㅅㅎ
Ensviikolla ois tarkotus käydä ainakin kaks kertaa täl kysesellä tallilla, koska sen jälkeen en pääsekkään käymään siellä kahteen viikkoon - Kiitos Petran, joka majoittuu meille viikoksi ja joka raahaa minut sitten niille viikoksi C:

Petra toimiikin nyt aivan täydellisenä aiheen vaihtona. Eli siis, kuten tossa aikasemminkin mainitsin, tarkoituksena on, että Petra tulee kotkaan 2.7 ja viettää hyvinkin toimeliaan viikon täällä meillä. 8.7 siirymme linnanmäen kautta hänen perheensä luo toiselle puolelle Suomea.
Linnanmäellä olisi tarkoitus heittää kigurumit niskaan kaveriporukan kesken ja juhlistaa siinä ohimennen minunkin syntymäpäiviä. Sitte päivän lopuksi saatetaan ihmiset kamppiin ja suunnataan itse sitten omalla kyydillä pois Helsingistä. Tän jälkeen vallataan viikoksi Petran asunto. Ihan kauhistuttaa, että mitä hänki on mun varalle suunnitellu o__o

Ja ettei tää postaus jää aivan tylsäksi, pistän tähän muutaman valokuvan, jonka otin juhannuksena - vaikkaan mikään noista ei erityisemmin tohon juhannukseen liitykkään.. (:

Kiitos ja kumarrus ~





Jokaisen suomalaisen suosikki olento!







Ei kommentteja:

Sisällön tarjoaa Blogger.